Branding

VORES TILGANG

Branding handler kort fortalt om associationer til en virksomhed dens produkter/serviceydelser eller for den sags skyld personer. Om de er rigtige eller forkerte er ikke afgørende, alt handler om perception, eller med andre ord om hvilken opfattelse der eksisterer i en målgruppe. Den gode nyhed er at du absolut kan påvirke måden dit/dine brand/brands opfattes på, og dermed også hvordan du øger værdien over tid. Vi har mange års erfaring med at styrke brands og deres værdi, baseret på at forstå dine eksisterende og potentieller kunders ”perspektiv”, og udvikle effektiv kommunikation, der styrker eller ændre opfattelsen.

HVAD DU FÅR

Forskellen på et at være eller ikke være et decideret brand, kan opgøres i konkret værdi. Dybest set er ”vand på flaske” i sidste ende blot vand. Prisforskellen på ”brandet vand” fra tankstationen versus ”vand på flaske” fra discountbutikken er kolossal. Når det stadig kan lade sig gøre at hæve prisen med faktor 5, skyldes det blandt andet, den ”opfattede” værdi/historie der er associeret med produktet. Lad os sammen evaluere potentialet for at styrke nuværende brand/brands, og dermed indlede vejen til mere en mere solid markedsposition og i sidste ende mere profit .