Analyse

VORES TILGANG

Vi arbejder med analyse ud fra en pragmatisk tilgang. Vi “veksler” med andre ord indsigter til konkrete initiativer. For mange analyser, ender med blot at være flotte grafer og diagrammer, og med ikke at tjene noget egentligt formål andet at end at være ”konstaterende” versus anbefalende. Vores analyser har det til fælles at de fokuserer på anbefalinger og handlinger, og bliver dermed et værdifuldt instrument for den enkelte virksomhed. Vi integrerer ofte vores kunders egne data ind i de analyser vi gennemfører, såfremt det giver mening for det endelige resultat.

HVAD DU FÅR SVAR PÅ
  • Hvor stort er vores potentielle marked
  • Hvor stærk er vores position i vores marked/markeder
  • Hvor mange kender os/foretrækker vores produkter/ydelser
  • Hvad er associationerne til vores virksomhed/produkter/ydelser
  • Hvor godt performer vi i forhold til vores konkurrenter (kendskab/kundskab/prøveandel)
  • Overvejer vores kunder ”alternative” leverandører/samarbejdspartnere
  • Hvordan/hvor rekrutterer vi flere profitable kunder
  • Modsvarer vores produkter/ydelser det der efterspørges (er der noget vi overser)
  • Hvor effektiv er vores markedsføring
  • Hvad bør vi ændre, for at få ”mere for de penge vi investerer i markedsføring”